Organizatorii referendumului pentru suspendarea preşedintelui Traian Băsescu s-au mobilizat exemplar pentru a-i atrage pe oameni la urne.
Iar miile de turişti de la mare sunt un electorat numeros.
Astfel, la podul de la Cernavodă, unde trebuie să plăteşti o taxă de trecere, se distribuie, alături de chitanţă, şi o hartă a Litoralului.
Am crezut că e o nouă strategie de marketing, dar nu era cazul.
Harta era înţesată de buline roşii, care reprezentau toate secţiile de votare din toate staţiunile.
Sunt 30 la număr, fără a lua în calcul oraşele mari, Constanţa şi Mangalia. Interesant e nivelul de propagandă la care s-a ajuns.
Orice e permis pentru ca Băsescu să cadă în acest weekend. Şi pe drum, toate afişele sunt anti-Băsescu şi îndeamnă oamenii să meargă la vot.
În toate hotelurile din staţiuni, la fel, mobilizare generală: pliante peste pliante cu tot ce trebuie să ştii despre evenimentul de duminică.