Cătălin Moroşanu, Sandu Lungu, fraţii Stoica şi Raul Cătinaş vor putea fi urmăriţi pe viitor şi la televiziunile din America, după ce una dintre marile companii de drepturi tv din SUA a făcut o ofertă pentru evenimentele Superkombat, promovate la nivel mondial de românul Eduard Irimia. Cătălin Moroşanu, Sandu Lungu, fraţii Stoica şi Raul Cătinaş vor putea fi urmăriţi pe viitor şi la televiziunile din America, după ce una dintre marile companii de drepturi tv din SUA a făcut o ofertă pentru evenimentele Superkombat, promovate la nivel mondial de românul Eduard Irimia.
România se poate lăuda în momentul de faţă cu singurul produs la nivel global. Galele Superkombat sunt transmise în direct în 75 de ţări din Europa, Asia, Africa şi Australia, iar în curând şi pe continentul nord-american.
"Pot spune că negocierile sunt foarte avansate. Ei ne-au căutat pe noi şi ne-au făcut o ofertă concretă. Mă bucur că în momentul de faţă un produs românesc, aşa cum este Superkombat, a devenit atât de expus la nivel global în ceea ce priveşte televiziunea. Suntem deja pe patru continente, iar America de Nord ar fi al cincilea. Cele şase gale organizate de noi sunt transmise în direct în peste 70 de ţări. Din acest punct de vedere, suntem produsul numărul 1 în lume pe K-1", a declarat Eduard Irimia.
Din cauza unei clauze de confidenţialitate valabilă până la semnarea înţelegerii, promotorul nu a putut dezvălui numele companiei, dar a oferit câteva detalii importante. "Este o companie specializată pe sporturile de contact, care are o acoperire în câteva zeci de milioane de case din SUA plus milioane pe platformele de telefon mobil. Colaborează cu cele mai mari televiziuni de peste Ocean, iar asta nu poate decât să ne ajute să facem publicitate ţării noastre la nivel global", a explicat acesta.
Irimia s-a arătat dispus să promoveze şi brandul de ţară