In urma cu noua ani, Trans Form era o companie de arhitectura abia lansata de doi tineri de 25 de ani din Cluj-Napoca, in timp ce acum compania are clienti precum retailerul Inditex-compania care detine branduri ca Zara, Stradivarius sau Bershka-, Vodafone sau Petrom.
Cand au fondat compania in 2003, atat Vlad Negru cat si Doru Serbanescu, abia terminasera facultatea. Vlad Negru studiase la Liceul de Arte Plastice si apoi la Facultatea de Arhitectura, in timp ce Doru Stefanescu absolvise Academia de Arte.
Nu aveau prea multa experienta atunci, dar piata era in dezvoltare, apareau tehnologii si proiecte noi. Prin urmare...”puteam concura de la egal la egal cu firme cu vechime”, spune Negru.
Iar decizia de a-si lansa propriul business a venit „destul de natural pentru ca am vrut sa facem lucrurile in felul nostru, cum credeam noi ca ar trebui facute”, continua arhitectul.
Investitia initiala a fost aproape de zero, pentru ca o perioada au fost „gazduiti de familie”, dar si pentru ca au inceput prin a-si vinde ideile si conceptele.
„Si asta facem si in ziua de astazi”, afirma Vlad Negru.
Daca firma de arhitectura a fost lansata initial de catre Vlad Negru (foto dreapta) si Doru Serbanescu (foto- a doua persoana din stanga), doi tineri care acum au 34 de ani, ulterior acestia l-au cooptat si pe Vasile Mitrea (77 de ani) in business.
In prezent, Trans-Form are 12 angajati permanenti, dar lucreaza si cu colaboratori, cei mai multi fiind din domeniul ingineriei constructiilor.
„Nu agreez prea tare notiunea de angajat. Noi sunt o organizatie care lucreaza pe proiecte. Daca proiectul satisface fiecare membru al echipei, atunci lucrurile functioneaza de la sine”, explica arhitectul. Isi majoreaza afacerile de peste 10 ori anul acesta Pentru acest an, antreprenorul estimeaza o cifra de afaceri de circa 7 milioane de eur