24019844 / Foto: Jupiterimages / Getty Images O viaţă de lux stocată într-un mic dreptunghi de plastic care intră perfect într-un portofel Prada. Astfel sunt caracterizate cardurile premium. Acestea se adresează doar românilor care au venituri de cel puţin 100.000 de euro/an.
Deşi unele cerinţe ale posesorilor de carduri premium par de-a dreptul imposibile, ele sunt rezolvate rapid printr-un simplu apel telefonic. Bineînţeles, costurile de administrare sunt şi ele pe măsură. Iar lista deţinătorilor unui astfel de produs de lux este „secret de stat”.
„Acest segment de clienţi nu percepe cardul drept un instrument tradiţional de plată, ci, mai degrabă, drept o experienţă de plată în sine. Utilizatorii fac parte din categoria persoanelor cu venituri ridicate, pasionate de călătorii şi care cheltuiesc peste limita medie”, spune Cosmin Vladimirescu, country manager România şi Moldova, MasterCard Europe.
Citeşte AICI care sunt avantajele si costurile cardurilor premium
Citeste si
Destinul afacerilor rămase fără fondatori
Business-ul în care cuvintele lipsesc, dar banii sunt din belşug. Secretul unei afaceri cu perspectivă
Cum se transforma cuvintele in bani
Pensionari la... 30 de ani
24019844 / Foto: Jupiterimages / Getty Images O viaţă de lux stocată într-un mic dreptunghi de plastic care intră perfect într-un portofel Prada. Astfel sunt caracterizate cardurile premium. Acestea se adresează doar românilor care au venituri de cel puţin 100.000 de euro/an.
Deşi unele cerinţe ale posesorilor de carduri premium par de-a dreptul imposibile, ele sunt rezolvate rapid printr-un simplu apel telefonic. Bineînţeles, costurile de administrare sunt şi ele pe măsură. Iar lista deţinătorilor unui astfel de produs de lux este „secret de stat”.
„Acest segment de clienţi nu percepe cardul drept un inst