După cum se descrie singur pe panourile informative din interior "sunt Imperio, mă bucur să ne cunoaştem. Sunt silenţios, climatizat, am locuri confortabile şi acces comod", tramvaiul asigură călătorilor un confort mărit. Acesta este dotat cu aer condiţionat, scaune tapiţate, sistem de informare al apsagerilor, podea joasă, care facilitează accesul persoanelor cu mobilitate redusă, camere de surpaveghere în interior şi exterior, precum şi un sistem de recuperare a energiei, care asigură funcţionarea aerului condiţionat fără costuri suplimentare.
"În România nu circulă un astfel de tramvai la ora actuală. Ca preţ este cu mult sub piaţă, un astfel de model porneşte de la aproximativ 1,7 milioane de euro, iar preţul se poate modifica în funcţie de cererile clientului. Suntem în discuţii cu partenerii noştri din Turcia, Bosnia Herţegovina, Serbia, Moldova, Macedonia şi chair cu ţări din America Latină", ne-a declarat Corneliu Negreţ, director de marketing la Astra Vagoane.
Noul tramvai poate avea de la două până la şase vagoane, iar capacitatea de transport este de 228 călători şi poate ajunge la 450 de persoane. De altfel, fabrica de la Bucureşti poate produce până la trei tramvaie pe lună.
După cum se descrie singur pe panourile informative din interior "sunt Imperio, mă bucur să ne cunoaştem. Sunt silenţios, climatizat, am locuri confortabile şi acces comod", tramvaiul asigură călătorilor un confort mărit. Acesta este dotat cu aer condiţionat, scaune tapiţate, sistem de informare al apsagerilor, podea joasă, care facilitează accesul persoanelor cu mobilitate redusă, camere de surpaveghere în interior şi exterior, precum şi un sistem de recuperare a energiei, care asigură funcţionarea aerului condiţionat fără costuri suplimentare.
"În România nu circulă un astfel de tramvai la ora actuală. Ca preţ este cu mult sub piaţă, un astfel