Problema posturilor blocate din primăriile gorjene pare să nu îşi găsească rezolvare. Activitatea primăriilor rămâne în continuare aproape blocată din lipsă de specialişti. Deşi unele primării ar trebui să aibă peste 20 de angajaţi, acestea au câte cinci, maxim şase, care îşi împart volumul de muncă şi sarcinile, astfel încât, treaba să meargă cât de cât. Situaţia este dezastruoasă şi în ceea ce priveşte salariile, unii dintre angajaţi, luând chiar salariul minim pe economie, deşi munca este înzecită.
Volum mare de muncă şi salariu cât se poate de mic. Cam aşa stau lucrurile în majoritatea primăriilor din judeţ, care au o acută nevoie de personal. Cei care sunt angajaţi trebuie să facă mult mai multe lucruri decât cele stipulate în contractul de muncă, pentru ca primăria să funcţioneze cât de cât. Este şi cazul primăriilor Padeş şi Săcelu, care au nevoie urgentă de specialişti. „Nu avem contabil la Primăria comunei Padeş, jurist, nu avem personal pentru a desfăşura activitatea în bune condiţii. Am solicitat la Prefectură deblocarea a patru posturi, pentru a putea fi în rând cu lumea. Avem un număr de 12 angajaţi la nivelul Primăriei, însă, ne trebuie pe fond funciar, pe mediu, pe salubrizare, sunt foarte multe probleme nerezolvate. În momentul acesta am luat-o de la zero şi trebuie să creştem permanent”, a spus primarul localităţii Padeş, Mihai Troacă. Situaţia se menţine la acelaşi nivel şi la Primăria Săcelu. Deşi s-au făcut zeci de solicitări la Guvern pentru deblocarea posturilor, până acum situaţia nu s-a schimbat în nici un fel. „Toate primăriile cred că se confruntă cu deficit de personal. Avem nevoie de foarte multe persoane, treaba este foarte multă. Sunt multe probleme, însă, ne-ar trebui urgent trei persoane. Ne trebuie pe fond funciar, un jurist, dar şi alte persoane, care să îşi facă treaba acolo”, a spus Florin Jurebie, primarul localităţii Să