Circa 47% din persoanele cu vârsta între 18 şi 35 ani, din zona urbană, prezente pe Facebook, accesează jocuri, femeile fiind fane Farmville/Cityville, precum şi ale celor de genul bubble/cubes, în timp ce bărbaţii preferă jocurile sportive şi pokerul, potrivit unei cercetări Love Plus, scrie Mediafax.
Love Plus, unul dintre principalii competitori pe piaţa de prezervative, a anunţat că lansează o aplicaţie pe Facebook – jocul “Love Factory” – produsă integral în România, disponibilă global.
Implementarea proiectului Love Factory a fost precedată de o cercetare realizată în octombrie 2011 pe o bază de 400 de respondenţi, bărbaţi şi femei din zona urbană, care folosesc Facebook, inclusiv pentru jocuri, mai mult de o dată pe săptămână. Printre obiectivele acestei cercetări s-au numărat: înţelegerea targetului – cei care folosesc Facebook şi jocurile prezente pe această platformă, precum şi analiza obiceiurilor şi a motivaţiilor acestora din spatele deciziei de a se juca.
Astfel, s-a constatat că majoritatea reprezentanţilor categoriei de vârstă 18-35 ani, din zona urbană, sunt prezenţi pe Facebook (86,5%), iar dintre aceştia 46,9% accesează jocurile. Jocurile preferate de aceştia sunt Farmville, Cityville, Mafia Wars, FIFA Manager şi The Sims Social. Cele mai populare jocuri, atât pentru bărbaţi, cât şi pentru femei, sunt cele de tip Farmville (91,2%), urmate de poker (36,9%) şi jocuri sportive (37,9%).
Dacă sunt analizate preferinţele la nivelul categoriilor de jocuri, femeile sunt fanele celor de tipul Farmville/Cityville, precum şi a celor simple, de genul bubble/cubes. De cealaltă parte, bărbaţii preferă jocurile sportive şi pokerul.
Timpul dedicat sesiunilor de joc pe Facebook oferă noi elemente de diferenţiere între cele două sexe. Astfel, majoritatea femeilor (45,6%) dedică 15-30 minute unei sesiuni de joc pe Facebook, în timp ce 31