Grupul Eurolines, afacerea lui Dragos Anastasiu, unul dintre oamenii de afaceri care participa la emisiunea Arena Leilor, a inregistrat o crestere substantiala a cifrei de afaceri in primele 6 luni ale anului. Cea mai buna dinamica a inregistrat-o vanzarile de pachete turistice, unde majorarea a depasit 100%.
Intreg grupul Eurolines, din care fac parte 14 companii din Romania, Germania si Rep. Moldova, a incheiat primele sase luni ale lui 2012 cu o cifra de afaceri de aproximativ 121,7 milioane de lei, fata de 82,88 milioane lei in primele 6 luni din 2011.
60% din cifra de afaceri a grupului in acesta perioada a reprezentat-o activitatea companiei Touring Europabus Romania, firma care detine retelele de agentii de turism Eurolines si TUI TravelCenter.
In 2011 grupul Eurolines si-a indeplinit strategia de business propusa, aceea de a aduce pe piata romaneasca cel mai important jucator mondial din industria turistica – TUI Travel PLC. Ca urmare a acestui parteneriat, volumul tranzactiilor din sfera activitatii de turism a crescut semnificativ in 2012, cu 116% fata de primele 6 luni ale anului trecut. Pe transport international cu autocarul cresterea a fost de 18%, iar pe bilete de avion 45%.
Trendul ascendent s-a datorat in primul rand largirii retelei de agentii, numarand 54 de sucursale proprii in toata tara, aceasta dinamica pastrandu-se si pentru a doua jumatate a anului, pe fondul unei piete fara salturi spectaculoase.
Cresteri importante le-au avut si alte companii din grup. Nova Travel, tour-operatorul din grup, a incheiat semestrul cu o crestere de 40%, iar Touring Rent Auto a inregistrat o majorare de 34%.
In directa legatura cu expansiunea retelei se afla si numarul de angajati ai grupului, acesta ajungand in iulie 2012 la 425 de persoane, fata de 383 in 2011.