Ştii cum să transformi o criză într-un succes? Poţi scrie un comunicat de presă care să-ţi aducă gratis publicitate în valoare de zeci de mii de euro? Ştii cum să deturnezi campania de PR a competitorilor tăi şi să le foloseşti promovarea împotriva lor? PR-ul este incitant, esenţial şi uşor de făcut - dacă ştii cum!
Mii de companii folosesc PR-ul pentru a genera publicitate gratuită, pentru a câştiga noi clienţi, pentru a preîntâmpina critica şi potenţialele ameninţări din partea guvernelor şi în vederea construirii unui brand puternic. Jim Blythe a adunat 100 de idei de la companii reale, idei la care s-a lucrat mult timp pentru ca ele, aplicate, să creeze cea mai bună impresie.
Scris într-un stil viu şi atrăgător, volumul ˝100 de Idei Geniale în Relaţii Publice" îţi oferă muniţia necesară pentru a-ţi învinge competitorul, captivând inimile şi minţile clienţilor. Fie că te afli la conducerea unei mici afaceri, fie că lucrezi pentru o companie mare, chiar daca eşti nou în domeniul PR-ului sau ai o experienţă de ani buni, această carte îţi va oferi informaţii utile.
Jim Blythe este un fost director de companie, director de vânzări şi consultant în marketing. Acum el este un autor recunoscut în segmentul carţilor de business şi profesor al "Chartered Institute of Marketing".
„100 Idei Geniale de Relații publice" apare împreună cu ediția de miercuri, 8 august, a ziarului „Adevărul Moldova", la prețul special de numai 49 de lei, la toate chioșcurile de presă și oficiile poștale din țară.
Citește cele mai importante știri din Republica Moldova pe Adevarul.md