Chellomedia şi CBS Studios International au anunţat, miercuri, începutul unei noi colaborări, prin intermediul căreia televiziunile din portofoliul Chello Zone vor fi lansate sub brandul CBS şi vor fi difuzate în 83 de teritorii din Europa, inclusiv în România, dar şi în Orientul Mijlociu şi Africa.
Acest nou parteneriat reprezintă o extindere a unui parteneriat încheiat în noiembrie 2009, potrivit unui comunicat remis MEDIAFAX.
Astfel, televiziunile din portofoliul companiei Chellomedia vor fi rebranduite şi vor avea un nou conţinut, devenind CBS Drama, CBS Reality şi CBS Action în teritorii precum: Polonia, Benelux, Turcia, Africa de Sud şi Rusia. În prezent, televiziunile companiei Chello Zone din cele 83 de teritorii ajung în casele a peste 43 de milioane de abonaţi.
În urma parteneriatului, în România, televiziunea Zone Reality va deveni CBS Reality, iar modificarea de denumire şi conţinut ar urma să fie implementată din lunile septembrie-octombrie, au declarat, pentru MEDIAFAX, surse.
Pe de altă parte, potrivit comunicatului, televiziunile CBS Chello Zone vor conţine programe recunoscute internaţional şi emisiuni de tip franciză din arhiva CBS, care cuprinde peste 70.000 de ore de transmisie şi programe precum: "48 Hours", "Judge Judy", "Dynasty", "Star Trek", "Touched By an Angel" şi "America’s Next Top Model". Pe lângă programele deja deţinute de CBS, vor fi achiziţionate şi altele de la terţi furnizori.
În urma parteneriatului, CBS primeşte 30% din cota posturilor de televiziune, contribuind cu propriile programe şi titluri recunoscute la nivel global. Canalele vor continua să fie operate de Chello Zone, iar noul consiliu va fi format deopotrivă de reprezentanţi CBS şi Chello Zone, care se vor ocupa de strategia şi direcţiile grupului.
"Chellomedia continuă să se axeze pe construirea şi creşterea portofoliului canalel