"Bayerische Motoren Werke" AG (BMW), cel mai mare producător mondial de autoturisme de lux, şi-a redus cu 28% profitul în trimestrul al doilea din acest an, din cauza costurilor mari cu noile modele şi a presiunii pe preţurile de livrare.
Compania germană a avut un profit net de 1,28 miliarde euro, faţă de 1,77 miliarde euro în trimestrul al doilea din 2011. Profitul înainte de interese minoritare şi taxe s-a redus cu 19%, la 2,27 miliarde euro.
Vânzările BMW au sporit cu 7,3%, la 19,2 miliarde euro.
"Rezultatele financiare din trimestrul al doilea au fost afectate de costurile mari cu personalul şi cu dezvoltarea, dar şi de concurenţa intensă de pe piaţă".
Divizia producătoare de autoturisme din cadrul BMW a avut un profit înainte de interese minoritare şi taxe de 2,02 miliarde euro, cu 16% mai mic decât cel din trimestrul al doilea din 2011. Vânzările acesteia au sporit cu 4,2%, la 17,4 miliarde euro. Pe segmentul motocicletelor, vânzările BMW au scăzut cu 8,9%, la 410 milioane de euro, însă pe cel financiar au crescut cu 16,4%, la 4,866 miliarde euro.
ALINA VASIESCU "Bayerische Motoren Werke" AG (BMW), cel mai mare producător mondial de autoturisme de lux, şi-a redus cu 28% profitul în trimestrul al doilea din acest an, din cauza costurilor mari cu noile modele şi a presiunii pe preţurile de livrare.
Compania germană a avut un profit net de 1,28 miliarde euro, faţă de 1,77 miliarde euro în trimestrul al doilea din 2011. Profitul înainte de interese minoritare şi taxe s-a redus cu 19%, la 2,27 miliarde euro.
Vânzările BMW au sporit cu 7,3%, la 19,2 miliarde euro.
"Rezultatele financiare din trimestrul al doilea au fost afectate de costurile mari cu personalul şi cu dezvoltarea, dar şi de concurenţa intensă de pe piaţă".
Divizia producătoare de autoturisme din cadrul BMW a avut un profit înainte de interese