Constantin Chesculescu, 55 de ani, produce de ani buni genţi pentru companii precum Hogan, Bentley, Jaguar sau Aston Martin, iar acum vrea să-şi dezvolte propriul brand - Carla Rossini.
După ce a acumult o vastă experienţă în domeniul confecţilor din piele, Constantin Chesculescu nu se mai mulţumeşte să realizeze genţi doar pentru companii celebre, ci vrea să-şi dezvolte propriul brand - Carla Rossini.
Are 55 de ani şi a avut întotdeauna o pasiune pentru hainele din piele. A început să comercializeze haine din piele încă din studenţie, în anii '80. „Pe la 23-24 de ani vindeam haine de piele în Bucureşti, care erau aduse de la Istanbul. Geaca de piele a fost o mare pasiune pentru mine", îşi aminteşte Chesculescu. De la această pasiune a început şi o afacere în Londra. „Am înfiinţat o firmă în Londra şi am devenit agentul de distribuţie exclusiv al unei firme mari din Brazilia. Aduceam haine de piele de acolo", povesteşte omul de afaceri.
Chesculescu spune că a ales să îşi deschidă un business în străinătate deoarece putea practica comerţul liber. În 1985, Chesculescu şi-a mutat afacerea în România şi a început să lucreze cu trei fabrici care îşi desfăşurau activitate în Timişoara, Târgu-Mureş şi Sebeş.
În cele din urmă, omul de afaceri a decis în 1994 să înfiinţe o fabrică în Rahău-Sebeş, judeţul Alba. „După ce am deschis fabrica, timp de doi i-am confecţionat haine din piele, dar ulterior ne-am orientat spre genţi", explică Constantin Chesculescu. Dacă la început fabrica avea 15-20 de angajaţi şi producea 2.000-3.000 de genţi pe lună, acum zilnic lucrează 70 de persoane, care confecţioneză lunar 8.000 de genţi. Pentru a creşte capacitatea de producţie, omul de afaceri a investit în fabrică două milioane de euro şi a extins unitatea la trei hale de producţie, adică la 2.700 de metri pătraţi. Acum, fabrica trece printr-un proces de retehnol