Producatorul de lactate, Olympus Dairy Industry, a spus „nu” promotiilor agresive, desi una dintre principalele mize ale companiei este sa isi creasca volumele vandute pe plan local. Ilias Pliatsikas, director general adjunct Olympus Dairy Industry, a povestit pentru Wall-Street.ro cum arata strategia companiei care a inaugurat anul trecut o fabrica de 55 mil euro in judetul Brasov.
„Nu cumparam volum, ci incercam sa castigam increderea consumatorilor. Foarte rar veti vedea promotii de genul 3 plus 1 pentru produsele noastre, insa foarte des veti vedea degustari. Mizam pe experienta brandului”, a declarat Pliatsikas.
De ce alege managementul companiei aceasta varianta, in conditiile in care, momentan, volumele vandute in Romania reprezinta inca foarte putin din intreaga piata?
„Intotdeauna va exista un produs mai ieftin decat al tau. Miza noastra pe termen lung este sa aratam consumatorilor ca aducem pe piata produse de calitate. Avem exemple de companii care au facut promotii agresive si acum nu mai sunt. Investim in calitatea produselor noastre", a spus Pliatsikas. La nivel de promovare, compania merge foarte mult pe sampling, "dar avem si o campanie de CSR, orientata spre persoanele cu dizabilitati de vedere, iar cea mai recenta este o campanie de sprijinire a echipei paralimpice de inot a Romaniei”, a adaugat Ilias Pliatsikas.
„Noi incercam sa facem un produs de calitate si incercam sa castigam increderea consumatorilor. Este la fel ca in industria auto. Daca vrei un Mercedes, platesti pretul unui Mercedes. Cand ai ceva de calitatea trebuie sa investesti, iar sa dai gratis produsul nu e o solutie”, a subliniat directorul general adjunct de la Olympus, companie ale carei produse sunt vandute sub brandul Oly.
Cum evolueaza business-ul companiei in Romania? „Binisor spre bine. Avem cresteri de la saptamana la saptamana”, afirma Pli