Ionuţ Gabriel Dumitrache este noul manager al sucursalei Aquaserv Reghin. Postura nu îi este străină iar în planurile sale de viitor este inclus profitul sucursalei din municipiu, gradul de mulţumire al angajaţilor şi oferirea de servicii de calitate clienţilor. Pentru cei 94 de angajaţi ai sucursalei, noul manager menţionează aspectul eficienţei muncii fiecăruia.
Reporter: Cum vă simţiţi în postura de manager al sucursalei Aquaserv Reghin?
Ionuţ Gabriel Dumitrache: Am mai fost în această funcţie şi în anul 2010, din luna mai până în noiembrie, deci, pentru mine, nu este o noutate. Fac acelaşi lucru pe care îl făceam înainte, numai că, responsabilităţile sunt ceva mai mari.
Rep.: Care sunt aceste responsabilităţi, aferente noii funcţii?
I.G.D.: Toată sucursala este arondată unei arii destul de mari de operare. Pe lângă oraşul Reghin avem şi comunele limitrofe, unde, deşi nu operăm încă, furnizăm apă şi trebuie să acordăm atenţie tuturor parametrilor, atât din punct de vedere calitativ, cât şi cantitativ, mai ales în perioada de caniculă, când a trebuit să limităm consumul la comune, pentru a asigura necesarul oraşului. Şi, în primul rând, este vorba de personal. Sunt 94 de angajaţi care, înafară de siguranţa muncii, implică asigurarea de echipament, coordonare, organizare şi eficientizare a muncii fiecăruia.
Rep.: Ce proiecte aţi preluat şi intenţionaţi să le duceţi la bun sfârşit?
I.G.D.: Intenţionez, începând cu luna august, înlocuirea defectelor existente încă de pe vremea RAGCL-ului, de la fostul operator. Vom începe în luna august cu cartierul Făgăraş, unde conducta care străbate cartierul este întreruptă din anul 2005. Va fi funcţională prin intermediul unei vane care, momentan, este secţionată şi asfaltată. Mai întâi, vom urma toate procedurile, cu autorizaţie de spargere, care este deja realizată, cu decope