Producatorul de lactate, Olympus Dairy Industry, a spus „nu” promotiilor agresive, desi una dintre principalele mize ale companiei este sa isi creasca volumele vandute pe plan local. Ilias Pliatsikas, director general adjunct Olympus Dairy Industry, a povestit cum arata strategia companiei care a inaugurat anul trecut o fabrica de 55 mil euro in judetul Brasov.
Intotdeauna va exista un produs mai ieftin decat al tau. Miza noastra pe termen lung este sa aratam consumatorilor ca aducem pe piata produse de calitate. Avem exemple de companii care au facut promotii agresive si acum nu mai sunt. Investim in calitatea produselor noastre”, a spus Pliatsikas. La nivel de promovare, compania merge foarte mult pe sampling, “dar avem si o campanie de CSR, orientata spre persoanele cu dizabilitati de vedere, iar cea mai recenta este o campanie de sprijinire a echipei paralimpice de inot a Romaniei”, a adaugat Ilias Pliatsikas.
Reducerea TVA-ului la alimentele de baza, ca si potentialul de crestere al pietei locale il fac sa priveasca in viitor cu speranta. „Credem ca piata, cel putin pe iaurturi, va creste. Consumul este la jumatate fata de media europeana. De asemenea, scaderea TVA-ului va avea un impact pozitiv. Acum, piata neagra poate fi chiar 50% din volumul total. Nu avem estimari, insa cu siguranta scaderea TVA-ului va trimite mai mult fermierii catre procesatori”, a spus Pliatsikas.
In prezent circa 80% din productia fabricii companiei din Halchiu, judetul Brasov, este detinata exportului, iar 20% pietei locala. In 3 ani, compania se asteapta ca ponderea exporturi-piata locala sa fie 70%-30%.
Producatorul de lactate, Olympus Dairy Industry, a spus „nu” promotiilor agresive, desi una dintre principalele mize ale companiei este sa isi creasca volumele vandute pe plan local. Ilias Pliatsikas, director general adjunct Olympus Dairy Industry, a povesti