Veniturile UPC România au scăzut în primul semestru, calculate în dolari, cu 9,7%, de la 73,1 milioane de dolari în primele şase luni ale anului trecut la 66 milioane de dolari în acest an, iar în trimestrul al doilea declinul a fost de 12,8%, de la 37,4 milioane de dolari anul trecut la 32,6 milioane de dolari, dar calculate în lei veniturile au crescut uşor atât la trei luni cât şi pentru prima jumătate a anului.
Anul trecut, veniturile UPC România au coborât cu 2,7%, la 143,5 milioane de dolari.
Calculate în lei, veniturile UPC România au înregistrat o creştere de 4,5% în trimestrul al doilea, de la 107 milioane de lei în aceeaşi perioadă anul trecut la peste 122 milioane lei. Pentru întreg semestrul, compania a avut venituri de 223 milioane lei, în urcare cu 2,6% faţă de 217 milioane lei în aceeaşi perioadă a anului trecut. Veniturile publicate de grup sunt influenţate de cursul valutar, care a fost nefavorabil, în trimestrul al doilea moneda naţională devalorizându-se cu 15% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, respectiv cu aproximativ 20% la semestru, se arată într-un comunicat transmis de UPC România.
Numărul de abonamente UPC în România a urcat cu 17.600 de la sfârşitul lunii martie, la 1,655 milioane, se arată în raportul financiar al grupului Liberty Global, care controlează compania. La sfârşitul anului trecut, UPC avea pe piaţa locală 1,608 milioane de abonamente.
Numărul de abonaţi a scăzut în continuare pe segmentul de cablu analog, în timp ce pe cablu digital, internet şi telefonie a crescut.
Compania a ajuns în România la 465.000 de abonaţi pe cablu analog, în scădere cu 15.500 faţă de sfârşitul primului trimestru. În decembrie, numărul acestora se situa la 508.200.
Pe cablu digital, numărul de abonaţi a urcat cu 14.000 faţă de primul trimestru şi a ajuns la 390.000. La finele anului trecut, UPC avea pe ac