Înmatriculările de autoturisme Dacia au înregistrat în iulie cea mai mare creştere din Franţa, de 99,5%, la 9.128 de unităţi, dar în primele şapte luni sunt în declin cu 3,8%, la 50.307 unităţi, pe o piaţă aflată de asemenea în scădere.
Piaţa autoturismelor noi din Franţa a scăzut în iulie cu 7%, la 149.000 de unităţi, iar în primele şapte luni cu 13,5%, la 1,2 milioane, potrivit datelor publicate luni de Comitetul Constructorilor Francezi de Automobile.
Cota de piaţă a Dacia a urcat în iulie de peste două ori, de la 2,86% anul trecut la 6,13%. Pentru ianuarie-iulie, cota de piaţă a avansat de la 3,78% anul trecut la 4,2%.
Pe piaţa autovehiculelor comerciale uşoare, Dacia a crescut cu 17,4% în iulie, la 384 unităţi, iar la şapte luni a pierdut 2,1%, la 2.942 unităţi.
Grupul Renault, din care face parte Dacia, a înregistrat în iulie o scădere de 5,8% pe piaţa auto din Franţa (autoturisme şi vehicule comerciale uşoare), la 42.637 unităţi. În primele şapte luni declinul a fost mai puternic, de 14%, la 352.897 unităţi.
Înmatriculările de autoturisme Dacia au înregistrat în iulie cea mai mare creştere din Franţa, de 99,5%, la 9.128 de unităţi, dar în primele şapte luni sunt în declin cu 3,8%, la 50.307 unităţi, pe o piaţă aflată de asemenea în scădere.
Piaţa autoturismelor noi din Franţa a scăzut în iulie cu 7%, la 149.000 de unităţi, iar în primele şapte luni cu 13,5%, la 1,2 milioane, potrivit datelor publicate luni de Comitetul Constructorilor Francezi de Automobile.
Cota de piaţă a Dacia a urcat în iulie de peste două ori, de la 2,86% anul trecut la 6,13%. Pentru ianuarie-iulie, cota de piaţă a avansat de la 3,78% anul trecut la 4,2%.
Pe piaţa autovehiculelor comerciale uşoare, Dacia a crescut cu 17,4% în iulie, la 384 unităţi, iar la şapte luni a pierdut 2,1%, la 2.942 unităţi.
Grupul Renault, din care face parte Daci