Grupul CANCAN îşi reorganizează business-ul axându-şi investiţiile exclusiv pe diviziile online şi tv, astfel că tabloidul Cancan nu va mai apărea în print, iar echipa redacţională va lucra la noile proiecte.
“Noul tip de consum informaţional, rapiditatea cu care circulă astăzi informaţia, precum şi deficienţele nerezolvabile din sistemul românesc de distribuţie de presă cotidiană au dus la lipsa de perspectivă a produsului în varianta sa de print“, se arată într-un comunicat remis, vineri, agenţiei MEDIAFAX, de grupul CANCAN, care anunţă că adoptă un nou model de bussiness făcând tranziţia de la print, la noi platforme de distribuţie a contentului. Echipa care a lucrat la tabloid va dezvolta divizia online şi divizia tv.
Potrivit comunicatului, după succesul înregistrat cu emisiunea CANCAN TV difuzată la Kanal D – respectiv de la o medie de audienţă a primului sezon de 1.2 % rating si 5.3% share pe publicul 18-49 de ani la o medie a celui de al doilea sezon de 2.5% rating si 8.5% share pe publicul 18-49 ani – grupul editorial intenţionează să-şi diversifice pe termen mediu producţia de conţinut pentru televiziune.
Totodată, grupul CANCAN mai precizează că site-ul www.cancan.ro a avut adeseori “recorduri absolute” pentru piaţa de media autohtonă.
“Avem planuri spectaculoase în .ro şi zona de televiziune, motiv pentru care sunt fericită că le pot face împreună cu echipa cu care am lucrat şi până acum. Nu vor fi modificări substanţiale în structura redacţională, ci doar de organizare a noului flux de lucru“, a declarat Oana Costea, redactor-şef al cancan.ro. Online, pe iPad si pe mobil, cititorii cancan.ro vor avea acces la informaţii, dar şi la o “inedită structură de divertisment” prin intermediul platformei de programe TV, anunţă grupul.
“Lansăm un proiect complex, care practic optimizează întreaga operaţiune şi o adaptează noilor