În plin sezon, românii au mai puţine trenuri spre mare. Unul din trei a fost scos din circulaţie, iar cele care mai ajung la Constanţa au mai puţine vagoane.
Aşa se face că, la sfârşit de săptămână, peroanele sunt pline şi mulţi călători ajung să circule în picioare.
Doar luna trecută s-au vândut peste 35.000 de bilete fără locuri. Pasagerii nu prea au alte soluţii, întrucât numărul de trenuri spre mare a scăzut drastic faţă de anul trecut.
Dacă, în 2011, în sezon estival, erau 36 de garnituri, anul acesta mai sunt doar 26. Nici încasările nu prea ajută CFR-ul.
58 de lei costă un bilet la clasa a doua pe ruta Bucureşti-Constanţa, iar pentru clasa superioară, tichetul ajunge la 86 de lei.
Faţă de anul trecut, numărul călătorilor din trenurile estivale a scăzut cu 10%. Per total, numărul pasagerilor care călătoresc cu trenul s-a redus cu 10 milioane în perioada 2009-2011.
În plin sezon, românii au mai puţine trenuri spre mare. Unul din trei a fost scos din circulaţie, iar cele care mai ajung la Constanţa au mai puţine vagoane.
Aşa se face că, la sfârşit de săptămână, peroanele sunt pline şi mulţi călători ajung să circule în picioare.
Doar luna trecută s-au vândut peste 35.000 de bilete fără locuri. Pasagerii nu prea au alte soluţii, întrucât numărul de trenuri spre mare a scăzut drastic faţă de anul trecut.
Dacă, în 2011, în sezon estival, erau 36 de garnituri, anul acesta mai sunt doar 26. Nici încasările nu prea ajută CFR-ul.
58 de lei costă un bilet la clasa a doua pe ruta Bucureşti-Constanţa, iar pentru clasa superioară, tichetul ajunge la 86 de lei.
Faţă de anul trecut, numărul călătorilor din trenurile estivale a scăzut cu 10%. Per total, numărul pasagerilor care călătoresc cu trenul s-a redus cu 10 milioane