UPC România a înregistrat în al doilea trimestru al acestui an creşteri pe segmentele de televiziune digitală şi prin satelit (DTH), Internet şi telefonie fixă.
UPC România a înregistrat i în trimestrul al doilea o creştere a bazei de RGU, adăugând 17.600 noi abonamente comparativ cu trimestrul anterior, ceea ce face ca baza totală de RGU să fie, la 30 iunie 2012, de 1.655.000 de abonamente. Totodată, baza de clienţi a UPC România a crescut uşor în ultimele trei luni cu 1.100 noi clienţi. Astfel, compania a încheiat trimestrul al doilea 2012 cu un număr total de 1.147.200 clienţi (televiziune digitală, analogică şi prin satelit - DTH).
În T2 2012, televiziunea digitală prin cablu a înregistrat o creştere de 14.000 de abonamente sau 3,7%,comparativ cu primul trimestru al anului, însumând în acest moment 390.000 de abonaţi. UPC este compania cu cea mai extinsă şi variată grilă de programe TV, cea mai mare grilă de canale HD transmise prin cablu – 15, şi singurul operator care oferă abonaţilor conţinut 3D prin intermediul canalului High TV. Numărul de abonaţi HD ai UPC România a cunoscut o evoluţie spectaculoasă, ajungand la peste 35.000 la sfârşitul lunii iunie 2012.
Televiziunea prin satelit (DTH) a crescut cu 3.200 noi abonaţi în T2 2012, ajungând la 287.000 clienţi. Această creştere a fost susţinută şi de extinderea grilei de programe TV şi adăugarea a două noi posturi în format High Definition: Eurosport HD şi Eurosport 2 HD, cu ocazia Jocurilor Olimpice şi a Campionatului European de Fotbal, ediţia 2012.
Baza de clienţi pentru serviciul de televiziune analogică a înregistrat cea mai mică scădere de până acum, de 3,2% faţă de T1 2012, înregistrând 465.000 clienţi. Ritmul crescut de migrare a clienţilor la serviciul de televiziune digitală - care oferă o experienţă de vizionare cu mult mai bună şi opţiuni diverse pr