Volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul indică o creştere substanţială pe primul semestru, de 4,1%, ceea ce înseamnă o posibilă revenire a consumului. În iunie faţă de luna corespunzătoare a anului precedent volumul cifrei de afaceri din retail a crescut cu 4,0%.
Comparativ cu iunie 2011, volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, a înregistrat o creştere cu 3,9% datorată creşterii comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+10,2%) şi vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+4,4%). Vânzările de produse nealimentare au scăzut cu 0,1%.
Faţă de aceeaşi referinţă, volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, a crescut cu 4,0%, evoluţie datorată comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+9,0%), a vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+4,1%) şi a vânzărilor de produse nealimentare (+0,6%).
În primul semestru volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, a crescut cu 4,1%, datorită creşterii comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+10,3%), vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+3,6%) şi vânzărilor de produse nealimentare (+1,3%).
Comparativ cu semestrul I 2011, volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, a crescut cu 4,4%, datorită creşterii co