Grupul Cancan isi reorganizeaza business-ul axandu-si investitiile exclusiv pe diviziile online si tv, astfel ca tabloidul Cancan nu va mai aparea in print, informeaza Mediafax.
"Noul tip de consum informational, rapiditatea cu care circula astazi informatia, precum si deficientele nerezolvabile din sistemul romanesc de distributie de presa cotidiana au dus la lipsa de perspectiva a produsului in varianta sa de print", se arata intr-un comunicat remis, vineri, de grupul Cancan, care anunta ca adopta un nou model de bussiness facand tranzitia de la print, la noi platforme de distributie a contentului. Echipa care a lucrat la tabloid va dezvolta divizia online si divizia tv.
Potrivit comunicatului, dupa succesul inregistrat cu emisiunea Cancan TV difuzata la Kanal D - respectiv de la o medie de audienta a primului sezon de 1.2 % rating si 5.3% share pe publicul 18-49 de ani la o medie a celui de al doilea sezon de 2.5% rating si 8.5% share pe publicul 18-49 ani - grupul editorial intentioneaza sa-si diversifice pe termen mediu productia de continut pentru televiziune.
Celelalte doua titluri din cadrul grupului, revistele Ciao! si Spy, organizate intr-o structura separata, ca si pana acum, dar avandu-l ca proprietar tot pe Radu Budeanu, vor fi editate in continuare si in varianta tiparita.
Grupul Cancan isi reorganizeaza business-ul axandu-si investitiile exclusiv pe diviziile online si tv, astfel ca tabloidul Cancan nu va mai aparea in print, informeaza Mediafax.
"Noul tip de consum informational, rapiditatea cu care circula astazi informatia, precum si deficientele nerezolvabile din sistemul romanesc de distributie de presa cotidiana au dus la lipsa de perspectiva a produsului in varianta sa de print", se arata intr-un comunicat remis, vineri, de grupul Cancan, care anunta ca adopta un nou model de bu