Tabloidul nu va mai apărea, începând de astăzi, la chioşcurile de ziare. Compania a decis să-şi orienteze investiţiile doar spre online şi TV .
În era online, încă un ziar îşi închide porţile. Grupul Cancan, care editează ziarul cu acelaşi nume, a decis să renunţe la ediţia printată şi să-şi direcţioneze investiţiile către diviziile online şi tv.
„Noul tip de consum informaţional, rapiditatea cu care circulă astăzi informaţia, precum şi deficienţele nerezolvabile din sistemul românesc de distribuţie de presă cotidiană au dus la lipsa de perspectivă a produsului în varianta sa de print", se arată într-un comunicat remis de grupul Cancan, citat de Mediafax, care anunţă că adoptă un nou model de business făcând tranziţia de la print la noi platforme de distribuţie a conţinutului. Echipa care a lucrat la tabloid va dezvolta divizia online şi divizia tv.
Fără modificări în structura redacţională
Potrivit comunicatului, după succesul înregistrat cu emisiunea „Cancan TV" difuzată la postul Kanal D - respectiv de la o medie de audienţă a primului sezon de 1,2 % rating şi 5,3% share pe publicul 18-49 de ani la o medie a celui de-al doilea sezon de 2,5% rating şi 8,5% share pe publicul 18-49 ani - grupul editorial intenţionează să-şi diversifice pe termen mediu producţia de conţinut pentru televiziune.
„Avem planuri în mediul online şi în zona de televiziune, motiv pentru care sunt fericită că le pot face împreună cu echipa cu care am lucrat şi până acum. Nu vor fi modificări substanţiale în structura redacţională, ci doar de organizare a noului flux de lucru", a declarat Oana Costea, redactor-şef al site-ului cancan.ro.
La rândul său, Radu Budeanu, fondatorul şi proprietarul Cancan, spune că este vorba de „un proiect complex, care practic optimizează întreaga operaţiune şi o adaptează noilor obiceiuri de consum impuse de evoluţia tehno