A început evaluarea activităţii manageriale a directorilor unităţilor de învăţământ din judeţ. Ieri s-au prezentat la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Vrancea primii 27 de directori, dintr-un total de aproximativ 120 de directori de şcoli gimnaziale, grădiniţe, licee, şcoli postliceale, cluburi sportive şi palate ale copiilor. Aceştia sunt aşteptaţi pentru a-şi prezenta rapoartele de activitate până vineri, 10 august. Alături de inspectorul de management Radu Emil, mai asistă la evaluarea directorilor şi inspectorul şcolar general Vasilica Zaharia, alături de adjunctul său, profesoara Luminiţa Balaban. „În prima zi au fost evaluați în loc de 25, 27 de directori . Doi au solicitat mai repede evaluarea pentru că pleacă în concediu în perioada când erau programați. După prima zi am constatat că unii din directori și-au dat un punctaj mai mic decât cel totalizat de inspectorul teritorial”, a spus Radu Emil.
Directorii au la dispoziţie cel mult 15 minute pentru a-şi prezenta raportul de activitate, acesta incluzând rezultatele obţinute în anul şcolar precedent, dacă au asigurat combustibilul necesar, în ce stadiu este igienizarea unităţilor de învăţământ pe care le condus şi nu în ultimul rând, dacă au personal calificat pe posturi.
Astăzi, la sediul Inspectoratului Şcolar Judeţean Vrancea sunt aşteptaţi alţi 25 de directori. Evaluarea acestora se face în intervalul orar 9.00 – 13.00. Anul trecut, toţi directorii unităţilor de învăţământ au primit calificativul „Foarte bine“. În cazul în care un director primeşte calificativul „nesatisfăcător“, postul este vacantat. Vreme de doi ani, directorul respectiv nu mai are dreptul să participe la concursul pentru ocuparea unor funcţii de conducere, respectiv director sau director adjunct. Până la finalul acestei luni şi inspectorii şcolari vor trebui să îşi prezinte propriul raport de activitate pe anul şco