La Dispeceratului Integrat de Urgenţă 112 din Târgu-Mureș se efectueză, zilnic, în jur de 2.800 de solicitări, dintre care 79% sunt apeluri nejustificate, o problemă majoră la nivel de dispecerat. “Cei care sună în mod nejustificat, pur şi simplu se distrează, nesesizând că, în spatele apelurilor lor, mai aşteaptă persoane care, într-adevăr, au nevoie de ajutor. Pe acestă cale, facem un apel ca această linie să fie utilizată în mod corect, doar când e nevoie, deci, în cazurile de urgenţă, pentru că, viaţa celor care chiar au nevoie de ajutor este pusă în pericol”, a declarat Sergiu Oltean, coordonator 112. Cei care folosesc linia în mod nejustificat sunt atât copii, cât şi adulţi. (O.M.)
La Dispeceratului Integrat de Urgenţă 112 din Târgu-Mureș se efectueză, zilnic, în jur de 2.800 de solicitări, dintre care 79% sunt apeluri nejustificate, o problemă majoră la nivel de dispecerat. “Cei care sună în mod nejustificat, pur şi simplu se distrează, nesesizând că, în spatele apelurilor lor, mai aşteaptă persoane care, într-adevăr, au nevoie de ajutor. Pe acestă cale, facem un apel ca această linie să fie utilizată în mod corect, doar când e nevoie, deci, în cazurile de urgenţă, pentru că, viaţa celor care chiar au nevoie de ajutor este pusă în pericol”, a declarat Sergiu Oltean, coordonator 112. Cei care folosesc linia în mod nejustificat sunt atât copii, cât şi adulţi. (O.M.)