Magazinul online al Otter Distribution, compania care aduce în ţară primele două cele mai vândute mărci de pantofi din lume – Geox și Clarks, a înregistrat comenzi de aproape 400.000 lei (aprox. 86.000 euro), doar în perioada reducerilor, din 29 iunie și până în prezent.
Boom-ul a fost înregistrat în cel de-al doilea val, când, în perioada 27 – 31 iulie, magazinul online a vândut încălțăminte în valoare de peste 110.000 lei (cca. 13.000 euro).
Față de perioada normală a anului, numărul comenzilor lansate în site au crescut cu 400%, iar față de aceeași perioadă a anului trecut, vânzările au crescut de 10 ori.
Astfel, până în prezent, de la perioada de debut a reducerilor din acest an, s-au comandat peste 1.500 produse în valoare totala de aproape 400.000 de lei.
„Vânzările merg așa cum ne-am așteptat. Avem și experiența reducerilor din sezonul trecut, de toamnă-iarnă, când per total, am vândut peste 2000 de produse, în valoare de aproape 450.000 de lei. Ne așteptăm ca până la sfârșitul acestui sezon să depășim această sumă și să ne apropiem de 600.000 lei”, spune Carmen Grigore, managing partner Delazero.com, compania care se ocupă de întreținerea și administrarea site-ului.
Un produs comandat la fiecare 10 minute, un vizitator nou la 20 de secunde
Recordul de vânzări a fost atins în data de 27 iulie, când în site au fost lansate comenzi în valoare de 36.000 lei. A fost prima zi din valul al doilea de reduceri.
„Îmi mențin poziția și afirm că platforma online tinde să devina cel mai performant magazin al nostru. Am înregistrat vânzări foarte bune, se simte apropierea românilor față de mediul online. Până la urmă e de înțeles această afinitate: e singurul nostru magazin în care avem și câte 3-400 de clienți odată!”, declară Filip Schwartz, director general al Otter Distribution.
La