Alexandra Dinita, directorul general al Free Communication, agentie de relatii publice cu afaceri de circa 0,7 milioane de euro anul trecut, a afirmat pentru Wall-Street.ro ca nu a primit inca semnale negative din partea clientilor cu care lucreaza, dar este ingrijorata cu privire la impactul situatiei actuale asupra economiei si implicit asupra activitatii companiei.
In primele sase luni ale anului, agentia a avut o cifra de afaceri in jurul a unui un milion de lei (aproximativ 0,23 milioane de euro), cu circa 25% mai putin fata de perioada similara din 2011.
„Scaderea este o consecinta a diminuarii ponderii zonei de evenimente. Am hotarat strategic sa ne concentram mai mult pe zona de consultanta, aceasta reprezentand in prezent circa 80% din activitate. Daca excludem acest segment si vorbim despre sectorul de consultanta, rezultatele sunt similare”, explica Dinita.
Compania are in prezent 13 clienti permanenti: Credit Europe Bank, Lindab, Mazda, New Look, Panasonic, Post Master, Renania, Sanofi, Wizz Air, Zentiva, European Investment Fund / Jeremie. Acestora li se adauga proiecte si evenimente punctuale. Clientii sunt atenti la maxim la consumarea bugetelor “In primul semestru am fost destul de dinamici, am castigat clienti si am derulat proiecte noi cu cei aflati deja in portofoliu. Totusi este si va ramane un an dificil, plin de provocari. Inca de la sfarsitul anului trecut intuiam ca 2012 va fi mai dificil decat 2011. Este o lupta din ce in ce mai mare pentru eficienta, datorata atat atentiei maxime din partea clientilor in consumarea bugetelor, cat si mediilor de comunicare din ce in ce mai diversificate”, mai spune Alexandra Dinita (39 de ani).
Printre clientii castigati in 2012 se numara Post Master, EIF (European Investment Fund) cu Jeremie Holding Fund si Panasonic Romania. Agentia mai lucreaza pe proiecte pentru Anadolu Med