Telefonul mobil, site-urile de socializare, stresul sau oboseala sunt doar câţiva factori care îţi distrag cel mai adesea atenţia atunci când eşti la serviciu. Iata principalele elemente care îţi distrug concentrarea. Telefonul mobil, site-urile de socializare, stresul sau oboseala sunt doar câţiva factori care îţi distrag cel mai adesea atenţia atunci când eşti la serviciu. Iata principalele elemente care îţi distrug concentrarea.
1. REŢELELE DE SOCIALIZARE. Orice schimbare de status de pe Facebook ne obligă să intrăm în contact cu mai multe persoane, să lăsăm comentarii şi să ne amuzăm. Însă aceste lucruri îţi întârzie munca şi prelungeşte timpul pe care îl petreci la serviciu. De aceea, evită să te loghezi pe site-urile de socializare atunci când eşti la serviciu. Dacă nu rezişti tentaţiei, intră doar în pauze şi încearcă să nu petreci foarte mult timp.
2. EMAILURI. Apar în inbox şi necesită răspuns rapid. Emailurile sunt alţi factori care îţi distrag atenţia şi te fac să pierzi timp preţios. Chiar dacă majoritatea mailurilor pe care le primeşti la serviciu au legătură cu munca ta, ele îţi distrag atenţia de la ceea ce făceai. După citirea şi trimiterea unui mesaj simţi că ai nevoie de o pauză, ceea ce duce la pierderea timpul la serviciu. Pentru a evita acest lucru, fixează-ţi anumite ore la care să-ţi verifici mailul. Dacă ai mesaje, răspunde imediat şi întoarce-te la munca ta.
3. TELEFONUL MOBIL. Este unul dintre factorii care alungă rapid concentrarea. Sunetul produs este unul pe care cu siguranţă nu îl vei ignora. Preluarea unui apel nu numai că e pierdere de timp la serviciu, însă duce şi la pierderea atenţiei la ceea ce făceai.
La serviciu ţine telefonul pe modul silenţios. Dacă ai apeluri, însă nu crezi că sunt urgente, aşteaptă până ai o pauză sau când pleci acasă pentru a reapela.
4. PLICTISEALA. Unele sarcini de la serviciu sunt