1 miliard de euro reprezintă valoarea pieţei tichetelor valorice din ţara noastră. Pe o piaţă intrată la noi acum aproape 15 ani, unde mediul concurenţial este foarte strâns, sunt acum cinci emitenţi de tichete valorice care se luptă atât cu efectele crizei economice, dar şi cu impozitarea acestui serviciu, legislaţie adoptată în urmă cu doi ani. Printre jucătorii de pe piaţă, se numără şi compania cu capital majoritar românesc - "Ascendi", intrată pe piaţa locală cu puţin timp înainte de "stabilirea" crizei economice în întreaga lume. Gabriel Popa, cel care conduce compania cu 40 de angajaţi, peste 3.000 de clienţi, dar şi vânzări de peste 30 milioane de euro în 2011, ne povesteşte despre cum a evoluat această piaţă şi cum se gândeşte Ascendi să-şi atingă obiectivul principal din acest an - creşterea cotei de piaţă de la 8%, la 10%.
* Interviu cu domnul Gabriel Popa, director general Ascendi Inc.
Reporter: Stimate domnule Popa, compania "Ascendi" are cinci ani pe piaţa tichetelor de servicii din ţara noastră. Cum a evoluat cifra de afaceri a companiei, în această perioadă?
Gabriel Popa: Strategia noastră de dezvoltare a fost, de la început, orientată către soluţii de management pe termen lung, care să asigure o evoluţie treptată, dar sigură. Pentru că ne-am consolidat afacerea pas cu pas şi nu am ţintit un profit rapid, evident că cifra noastră de afaceri a evoluat pozitiv. Fiecare an a însemnat o cărămidă pusă la temelia firmei noastre - ceea ce a condus la ceea ce este Ascendi astăzi - o societate sigură care se dezvoltă într-un ritm constant.
Reporter: Compania raporta o creştere de 47% a cifrei de afaceri din anul 2011, comparativ cu aceeaşi perioadă a lui 2010. Criza economică nu a afectat şi piaţa tichetelor valorice?
Gabriel Popa: Piaţa tichetelor valorice a întâmpinat două provocări majore - criza economică, materializată