Apa Bucovina este lider de piaţă cu o cotă volumică de 22,6% din vânzările de apă minerală naturală plată comercializată în Bucureşti, devansând competitorii direcţi Dorna şi Borsec, conform datelor furnizate de compania Nielsen pentru perioada aprilie - mai 2012, arată un comunicat.
Răzvan Iancău, directorul general Rio Bucovina, a declarat: "Rezultatele înregistrate de companie continuă trendul ascendent din 2011, urmare a desfăşurării unei ample campanii de comunicare şi repoziţionare a mărcii sub sloganul Bucovina, echilibrul suprem pentru corp şi minte!, concomitent cu dezvoltarea canalelor de distribuţie, astfel că pentru perioada aprilie - mai 2012, raportează o cotă de piaţă volumică de 9,1% din totalul producţiei de apă îmbuteliată din România".
Potrivit datelor furnizate de Nielsen, vânzările de apă îmbuteliată au crescut în primele şase luni ale anului cu 3% în volum şi cu 9% în valoare, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, apa minerală naturală plată fiind singurul segment al pieţei de apă îmbuteliată care prezintă un trend crescător, ajungând ca şi importanţă la 52% din volumul total de apă comercializată.
F. A. Apa Bucovina este lider de piaţă cu o cotă volumică de 22,6% din vânzările de apă minerală naturală plată comercializată în Bucureşti, devansând competitorii direcţi Dorna şi Borsec, conform datelor furnizate de compania Nielsen pentru perioada aprilie - mai 2012, arată un comunicat.
Răzvan Iancău, directorul general Rio Bucovina, a declarat: "Rezultatele înregistrate de companie continuă trendul ascendent din 2011, urmare a desfăşurării unei ample campanii de comunicare şi repoziţionare a mărcii sub sloganul Bucovina, echilibrul suprem pentru corp şi minte!, concomitent cu dezvoltarea canalelor de distribuţie, astfel că pentru perioada aprilie - mai 2012, raportează o cotă de piaţă volumică de 9,1% din totalul prod