Compania mizează pe o creştere a afacerilor cu 22% în acest an
Conducerea Autoliv România mizează în acest an pe o creştere a afacerilor de 22%, până la 550 de milioane de euro. Autoliv a încheiat 2011 cu un profit brut de 193 de milioane de lei (peste 42 de milioane de euro), în timp ce afacerile au urcat cu 18%, la peste 1,9 miliarde de lei.
Ionel Fierbinţeanu, directorul general al Autoliv România, a anunţat că firma intenţionează în acest an să ajungă la 4.000 de angajaţi, cu 900 mai mult decât la finele anului trecut.
Producătorul suedez este prezent pe piaţa locală încă din anul 1997 şi are cinci fabrici situate în oraşele Braşov, Lugoj, Timişoara şi Sfântu Gheorghe. De asemenea, Autoliv are în ţara noastră şi două centre de dezvoltare - la Braşov şi la Timişoara - unde se dezvoltă şi testează centuri de siguranţă şi sisteme electronice de siguranţă. 80% din producţia Autoliv România ia calea pieţelor externe, printre clienţii săi aflându-se Opel, Mercedes, BMW, Ford, Skoda, Audi, VW, Citroen, Land Rover, Fiat sau Peugeot, dar şi Dacia-Renault.
Compania Autoliv România îşi va extinde capacitatea de producţie de la Braşov în cursul acestui an. În primăvară, societatea a finalizat achiziţia unui teren de 35.000 de metri pătraţi, urmând să construiască încă 7.000 de metri pătraţi de hale dedicate producţiei şi alte 2.500 de metri pătraţi de laboratoare şi spaţii de cercetare. Compania va angaja încă 500 de persoane pe partea de producţie şi 100 de ingineri care să se ocupe de partea de cercetare-dezvoltare. Fierbinţeanu a declarat că angajările pentru noua facilitate de producţie vor începe cel mai probabil în luna septembrie, atunci când halele vor fi deja construite. Compania mizează pe o creştere a afacerilor cu 22% în acest an
Conducerea Autoliv România mizează în acest an pe o creştere