Adunarea Generală a Acţionarilor Tetkron, respectiv societatea din subordinea Consiliului Local Braşov care se ocupă de distribuţia energiei termice în sistem centralizat, a decis că este timpul să ia unele măsuri pentru a-i determina pe braşoveni să-şi plătească facturile la încălzire şi apă caldă. Astfel, la Tetkron se va înfiinţa un „Birou de urmărire” clienţi, astfel ca braşovenii să nu mai „uite” de plata facturilor. „În sensul unei eficientizări economice trebuie să creştem şi gradul de încasare. Anul trecut, era de 68%, iar anul acesta a ajuns la 93%. Vrem să trecem de un prag de încasări de 95% şi cred cp vom reuşi prin crearea acestui birou”, a precizat Boriceanu.
Totodată, tetkron a decis să acorde unele facilităţi pentru marii consumatori de energie termică. Scopul principal al oferirii de discounturi este atragerea cât mai multor consumatori în sistem, pentru ca societatea să devină rentabilă şi să nu aibă parte de aceeaşi soartă ca a fostei Centrale Electrice de Termoficare (CET) Braşov, care acum este în insolvenţă. Până în prezent, Tetkron a primit cereri de rebranşare de la peste 100 de agenţi economici şi de la 46 de consumatori casnici. Reducerile oferite de Tetkron vor fi aplicate acelor consumatori care consumă peste 400 de gigacalorii pe lună. Astfel, cei care consumă între 400 şi 500 de Gcal/lună vor primi o reducere la factură de 2,5%, cei care consumă între 600 şi 800 de Gcal/lună, 4%, între 800 şi 1.000 de Gcal/lună, 5%, iar agenţii economici care au un consum de peste 1.000 de Gcal/lună, vor avea parte de un discount şi mai consistent, de 6%.
Adunarea Generală a Acţionarilor Tetkron, respectiv societatea din subordinea Consiliului Local Braşov care se ocupă de distribuţia energiei termice în sistem centralizat, a decis că este timpul să ia unele măsuri pentru a-i determina pe braşoveni să-şi plătească facturile la încălzire şi