Începând cu 1 august, DGASPC Sector 6 poate să acceseze baza de date de la taxe şi impozite, aşa încât cetăţenii nu mai trebuie să aducă hârtiile doveditoare necesare dosarului propriu.
Reprezentanţii primăria sectorului 6 susţin, printr-un comunicat emis astăzi, că au găsit o soluţie pentru a combate birocraţia: cetăţenii care au nevoie de informaţii de la Direcţia de Taxe şi Impozite Locale Sector 6 pentru a obţine ajutoarele financiare sau pentru a apela la serviciile sociale de la Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului (DGASPC) Sector 6 nu mai trebuie să facă două drumuri.
Astfel, DGASPC Sector 6 colaborează cu Direcţia de Taxe şi Impozite Locale Sector 6 prin solicitarea de informaţii, referitoare la persoanele din comunitatea locală, care solicită acordarea de prestaţii sau servicii socialeInformaţiile solicitate cuprind date despre bunurile mobile/imobile impozabile ale unei persoane, datorii înregistrate către administraţia locală, precum şi bunurile care fac obiectul unei dezbateri succesorale.
Până la 1 august, datele de mai sus erau ataşate la dosar de fiecare cetăţean, care trebuia să se ducă personal la direcţia de locală de taxe şi impozite.
Serviciile din cadrul DGASPC Sector 6 care utilizează astfel de date sunt următoarele:
Serviciul Prestaţii Sociale şi Facilităţi
-în vederea recuperării prestaţiilor sociale încasate necuvenit de către persoana cu handicap decedată sau familia acesteia, conform prevederilor Legii.nr.448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, cu modificările şi completările ulterioare.
Servciul Prevenire Marginalizare Socială
-în vederea acordării/neacordării unor sume de bani pentru plata chiriei, conform prevederilor Legii nr.116/2002 privind prevenirea şi combaterea marginalizării sociale;
-în vederea acordării/neacordării a