Vânzările de ape minerale îmbuteliate au crescut în primul semestru al acestui an cu 9 procente din punct de vedere valoric, ritm susţinut de vânzările de apă plată, se arată într-un comunicat remis ieri de compania Rio Bucovina, care citează date furnizate de compania de cercetare de piaţă AC Nielsen.
"Potrivit datelor furnizate de Nielsen, vânzările de apă îmbuteliată au crescut în primele şase luni ale anului cu 3% în volum şi cu 9% în valoare, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, apa minerală naturală plată fiind singurul segment al pieţei de apă îmbuteliată care prezintă un trend crescător, ajungând ca şi importanţă la 52% din volumul total de apă comercializată", anunţă îmbuteliatorul apei minerale Bucovina. Potrivit oficialilor companiei, apa Bucovina a devenit lider de piaţă cu o cotă volumică de 22,6% din vânzările de apă minerală naturală plată comercializată în Bucureşti, devansând competitorii direcţi Dorna şi Borsec.
"Rezultatele înregistrate de companie continuă trendul ascendent din 2011(...), astfel că pentru perioada aprilie - mai 2012, raportează o cotă de piaţă volumică de 9,1% din totalul producţiei de apă îmbuteliată din România", a declarat, în comunicat, Răzvan Iancău, directorul general Rio Bucovina.
În acest context, Rio Bucovina şi-a consolidat poziţia a treia în piaţă, după producătorii Romaqua şi Coca-Cola, ritmul său de creştere devansând ritmul de creştere al categoriei, atât în volum, cât şi în valoare.
Vânzările de ape minerale îmbuteliate au crescut în primul semestru al acestui an cu 9 procente din punct de vedere valoric, ritm susţinut de vânzările de apă plată, se arată într-un comunicat remis ieri de compania Rio Bucovina, care citează date furnizate de compania de cercetare de piaţă AC Nielsen.
"Potrivit datelor furnizate de Nielsen, vânzările de apă îmbuteliată au crescut în primele şase luni