Apple nu mai are nevoie de publicitate atunci când îşi lansează pe piaţă noile produse, este de părere Phil Schiller, directorul de marketing al gigantului american în domeniul tehnologiei. Schiller a făcut această declaraţie, vineri, în timpul unui proces dintre compania sa şi cei de la Samsung, care s-a desfăşurat la un tribunal din statul american California, informează Business Insider.
Americanii de la Apple preferă în schimb alte două metode pentru a-şi face cunoscute produsele publicului. Astfel, ei se bazează pe media pentru a stârni interesul clienţilor lor prin intermediul unor comentarii pozitive şi pe plasarea produselor în diferite emisiuni TV şi în filme.
Schiller a declarat, de asemenea, că reprezentanţii companiei americane au hotărât să nu plătească pentru publicitate o scurtă perioadă de timp după prezentarea oficială, în luna ianuarie a anului 2007, a primului model iPhone şi nici atunci când acesta a fost scos la vânzare, în acelaşi an.
"Nu am avut nevoie", a declarat Schiller. El a citit chiar câteva comentarii făcute la adresa smartphone-ului iPhone şi la adresa tabletei iPad şi a explicat că astfel de materiale au avut un impact mult mai mare asupra publicului decât publicitatea.
"Ne-ar plăcea să vedem că produsele noastre sunt folosite de vedete", a mai explicat Schiller în timpul aceluiaşi proces.
Unul dintre angajaţii gigantului american în domeniul tehnologiei colaborează cu cei de la Hollywood pentru a plasa produsele companiei în filme şi în emisiunile de televiziune, susţine directorul de marketing al Apple.
Niciuna dintre strategiile folosite de cunoscuta companie americană nu surprinde. Orice persoană care a vizionat un film sau o emisiune de televiziune a putut observa actori care folosesc iPad-uri şi MacBook-uri drept recuzită.
În mod normal, cei de la Apple evită să vorbească despre st