Societatea de termoficare a Braşovului deschide un Birou specializat în urmărirea datornicilor la întreţinere
Adunarea Generală a Acţionarilor Tetkron, respectiv societatea din subordinea Consiliului Local Braşov care se ocupă de distribuţia energiei termice în sistem centralizat, a decis că este timpul să ia unele măsuri pentru a-i determina pe braşoveni să-şi plătească facturile la încălzire şi apă caldă. Astfel, la Tetkron se va înfiinţa un „Birou de urmărire” clienţi, astfel ca braşovenii să nu mai „uite” de plata facturilor. „În sensul unei eficientizări economice trebuie să creştem şi gradul de încasare. Anul trecut, era de 68%, iar anul acesta a ajuns la 93%. Vrem să trecem de un prag de încasări de 95% şi cred cp vom reuşi prin crearea acestui birou”, a precizat consilierul local Mircea Boriceanu.
Nu în ultimul rând, pentru a creşte numărul abonaţilor casnici la Tetkron, societatea îşi propune să deruleze un program prin Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare, prin care să se implementeze mult trâmbiţatul sistem de distribuţie pe orizontală şi implicit contorizarea individuală. Societatea de termoficare a Braşovului deschide un Birou specializat în urmărirea datornicilor la întreţinere
Adunarea Generală a Acţionarilor Tetkron, respectiv societatea din subordinea Consiliului Local Braşov care se ocupă de distribuţia energiei termice în sistem centralizat, a decis că este timpul să ia unele măsuri pentru a-i determina pe braşoveni să-şi plătească facturile la încălzire şi apă caldă. Astfel, la Tetkron se va înfiinţa un „Birou de urmărire” clienţi, astfel ca braşovenii să nu mai „uite” de plata facturilor. „În sensul unei eficientizări economice trebuie să creştem şi gradul de încasare. Anul trecut, era de 68%, iar anul acesta a ajuns la 93%. Vrem să trecem de un prag de încasări de 95% şi c