În ultimii doi-trei ani, CFR Marfă, compania responsabilă pentru peste 60% din traficul de mărfuri pe calea ferată din ţară, se află într-un fel de „groapă de potenţial”. Deşi, teoretic, firma încă mai este cărăuşul feroviar numărul 1 al ţării, „contabilizând”, potrivit declaraţiilor directorului general al CFR Marfă, George Micu, peste 60% din piaţa transportului de profil, compania este în continuare unul din perdanţii de vază ai economiei de stat. Lista motivelor este arhicunoscută şi, cu toate astea, nimeni nu a făcut nimic. Scandalurile în care au fost implicaţi mai mulţi directori care au căpuşat compania s-au ţinut lanţ.
Citeste AICI culisele decaderii CFR Marfa
Citeste siAdevărata afacere din spatele asigurărilor obligatorii pentru locuinţe
Milioane de euro pentru forţa de muncă. Şcoliţi gratis de „cel mai mare angajator” din România
Care este cea mai frumoasa plaja din apropierea Romaniei
Vezi cum arata apartamentul de 100 de milioane dolari din inima Manhattanului
În ultimii doi-trei ani, CFR Marfă, compania responsabilă pentru peste 60% din traficul de mărfuri pe calea ferată din ţară, se află într-un fel de „groapă de potenţial”. Deşi, teoretic, firma încă mai este cărăuşul feroviar numărul 1 al ţării, „contabilizând”, potrivit declaraţiilor directorului general al CFR Marfă, George Micu, peste 60% din piaţa transportului de profil, compania este în continuare unul din perdanţii de vază ai economiei de stat. Lista motivelor este arhicunoscută şi, cu toate astea, nimeni nu a făcut nimic. Scandalurile în care au fost implicaţi mai mulţi directori care au căpuşat compania s-au ţinut lanţ.
Citeste AICI culisele decaderii CFR Marfa
Citeste siAdevărata afacere din spatele asigurărilor obligatorii pentru locuinţe
Milioane de euro pentru forţa de muncă. Şcoliţi gratis de „cel mai mare angajator” din România
C