Imaginea şi stilul său de viaţă tumultuos au costat-o pe artista Rihanna un contract profitabil cu marca de produse de îngrijire a pielii Nivea.
Mai exact, conducătorii companiei nu au vrut să asocieze marca cu imaginea solistei pop. Într-un interviu acordat ziarului german Welt, Stefan Heidenreich, noul CEO al Nivea, s-a declarat îngrijorat de această asociere.
"Nu înţeleg cu să asociez esenţa brandului Nivea în conjuncţie cu Rihanna", a spus el, adăugând "Nivea este o companie care merge pe încredere, familie, fiabilitate".
Rihanna a fost aleasă pentru campania susţinută de Nivea la aniversarea a 100 de ani, de anul trecut, şi ea a apărut pe cutiile de cremă de corp produse în ediţie limitată.
Cântăreaţa este cunoscută pentru stilul de viaţă dezmăţat şi petrecerile înecate în alcool. Ea chiar a ajuns în spital de mai multe ori în acest an pentru deshidratare şi epuizare.
Se pare că Heidenreich, care a fost însărcinat de compania Nivea să relanseze brandul şi să creeze un nou logo pentru aceasta, va trebui să facă acest lucru fără Rihanna.