- Social - nr. 153 / 8 August, 2012 Va mai amintiti? Daca nu, va spunem noi. La instalarea in functie a Guvernului Boc I, unul din angajamentele luate de premier – sustinut de ministrul, de atunci, al Transporturilor, Radu Berceanu – se referea la accentul pe care-l va pune pe investitiile in infrastructura. Desi a trecut de atunci ceva vreme, Boc ne vorbea, in 2011, tot la modul conditional optativ. Intr-o emisiune televizata, Radu Berceanu (cu ce s-o fi ocupand oare, in prezent?) ne avertiza, de la inaltimea portofoliului pe care-l ocupa, ca daca guvernul va aloca in urmatorii trei ani suma de doua miliarde de euro anual, la sfarsitul acelei perioade ar putea fi finalizati 500 de kilometri si inca 200-300 de kilometri de autostrada s-ar afla in lucru. Imaginatia lui Berceanu mergea, insa, atunci si mai departe, spunandu-ne ca Romania putea avea 2.000 de kilometri de autostrada peste 20 de ani, acest lucru fiind posibil din punct de vedere tehnic, cat si economic. Intre timp, Berceanu a plecat, Boc le fel, iar autostrazile au ramas doar… pe hartie. Or, cel mult, suspendate in… aer! Sigur, de angajamente, evaluari si prognoze nu ducem lipsa. Lipsesc autostrazile, deoarece, in prezent, in Romania sunt doar in jur de 300 de kilometri de autostrada dati in folosinta. Daca am admite, prin absurd, ca peste 20 de ani – perioada avansata de fostul ministru pentru 2.000 km de autostrada – va fi tot Radu Berceanu ministrul Transporturilor si Boc tot premier (Doamne, fereste!), suntem siguri ca ne-ar "ameninta” cu aceleasi cifre. Dar nu la capitolul realizarilor, ci al angajamentelor fara acoperire! GHEORGHE GIURGIU - Social - nr. 153 / 8 August, 2012 Va mai amintiti? Daca nu, va spunem noi. La instalarea in functie a Guvernului Boc I, unul din angajamentele luate de premier – sustinut de ministrul, de atunci, al Transporturilor, Radu Berceanu – se referea la accentul pe ca