Un nou spot electoral pro-Obama, emis de o organizatie politica, il leaga pe rivalul acestuia la prezidentialele din noiembrie, fostul guvernator de Massachusets, Mitt Romney, de faptul ca o familie si-a pierdut asigurarea si o femeie a murit, ca urmare a acestui fapt, de cancer.
Este a patra reclama de acest tip intocmita de organizatia Priorities USA Action, care se concentrezza pe angajatii uneia dintre companiile inchise de fosta firma de investitii a lui Romney, Bain Capital, scrie Washington Post.
"Nu cred ca Mitt Romney intelege ce a facut cu vietile oamenilor dupa ce a inchis fabrica", spune, in clip, Joe Soptic, fost angajat al GST Steel in Kansas City. Acesta povesteste ca si-a pierdut astfel asigurarea de sanatate si apoi sotia sa s-a imbolnavit.
"Nu stiu cat timp a fost bolnava si cred ca nu a spus nimic pentru ca stia ca nu ne permitem asigurarea", continua acesta, povestind ca, intr-un final, cand au ajuns la spital, au aflat ca are cancer in faza a patra. La scurt timp a murit.
"Nu cred ca Mitt Romney realizeeaza ce le-a facut tuturor, si mai mult decat atat, nu cred ca Mitt Romney se gandeste la asta".
Purtatorul de cuvant al lui Romney a replicat ca spotul este unul din multele atacuri necinstite la adresa candidatului republican la presedintie, care are ca scop sa "acopere recordul economic negativ al administratiei".
La randul sau, campania lui Mitt Romney se concentreaza pe acuzarea lui Obama ca politicile sale creeaza o "cultura a dependentei". Un spot electoral al taberei Romney sustine ca Obama intentioneaza sa dea bani oricui, bani proveniti din taxe si impozite, chiar si celor care nu sunt dispusi sa isi caute un loc de munca.
Romney vrea sa demonstreze ca rivalul sau democrat doreste sa le dea saracilor banii contribuabililor, pe cheltuiala clasei