Dintre cele 79 de parodii finaliste de anul asta la competitia Grand Spoof 2012, campania cea mai spoof-uita a fost, de departe, “Salvati Rosia Montana”, care a avut-o in centru pe actrita Maia Morgenstern.
Pe de o parte aplaudata pentru emotiile trezite, pe de alta criticata pentru mesajul dur, reclama a fost in mod clar foarte vizibila pentru public. In prima zi de la lansare a generat 50.000 de vizualizari, iar in momentul asta are peste 500.000. Spotul a fost popular si printre participantii la Grand Spoof 2012, care ba au amendat dramatismul exagerat, ba au preluat conceptul spoturilor si l-au dus mai departe intr-un film propriu. Am vorbit cu cativa dintre autorii parodiilor facute dupa “Salvati Rosia Montana” care ne-au spus mai multe despre motivatiile lor si ideile din spatele clipurilor. Asta ca sa fiti inspirati la vot.
Citeste articolul integral pe IQads
Dintre cele 79 de parodii finaliste de anul asta la competitia Grand Spoof 2012, campania cea mai spoof-uita a fost, de departe, “Salvati Rosia Montana”, care a avut-o in centru pe actrita Maia Morgenstern.
Pe de o parte aplaudata pentru emotiile trezite, pe de alta criticata pentru mesajul dur, reclama a fost in mod clar foarte vizibila pentru public. In prima zi de la lansare a generat 50.000 de vizualizari, iar in momentul asta are peste 500.000. Spotul a fost popular si printre participantii la Grand Spoof 2012, care ba au amendat dramatismul exagerat, ba au preluat conceptul spoturilor si l-au dus mai departe intr-un film propriu. Am vorbit cu cativa dintre autorii parodiilor facute dupa “Salvati Rosia Montana” care ne-au spus mai multe despre motivatiile lor si ideile din spatele clipurilor. Asta ca sa fiti inspirati la vot.
Citeste articolul integral pe IQads