Pinterest a anunţat ieri că renunţă la abordarea înregistrării utilizatorilor doar pe baza invitaţiilor. Toţi doritorii îşi pot face cont în reţea, fără restricţii.
Oricine se poate înregistra acum cu un cont folosindu-şi adresa de email. Alternativ, doritorii se pot loga şi cu conturile de Facebook sau Twitter.
În lipsa unei invitaţii de la un prieten aflat deja în reţea, cei interesaţi de Pinterest pueau soar să solicitte o invitaţie pe Pinterest.com. Aşteptarea putea dura şi luni.
Pinterest este printre reţelele cu un avânt puternic, deşi este relativ nouă. Funcţionează pe baza categoriilor de imagini – „boards”, cu linkuri către site-urile de provenienţă. Utilizatorii site-ului pot organiza şi împărtăşi fotografii ale preferinţelor lor în orice domeniu. Pinterest este a treia reţea în SUA după rapiditatea creşterii, după Facebook şi Twitter, conform rapoartelor analizate de Mashable.
Categoriile implicite includ „Citate”, „Artă”, „Arhitectură”, „Decoraţiuni interioare”, „Animale”, „Alimente”, „Postere” sau „Maşini şi motociclete”. Pe lângă acestea, utilizatorii pot crea oricâte categorii noi doresc, personalizate după preferinţe. Printre categoriile implicite nou adăugate, aveţi acum la dispoziţie inclusiv board-ul "Tattoos".
Majoritatea utilizatorilor sunt, în prezent, femei cu venituri medii şi vârsta cuprinsă între 25 şi 54 de ani.
Află mai multe despre Pinterest, aici: Pinterest, reţeaua care-ţi ia ochii