IAŞI. În urmă cu o săptămână, pe masa Guvernului României a ajuns proiectul Aeroportului Iaşi.
Potrivit Analizei Cost-Beneficiu de la Aeroport, pe modulul I, care prevede construcţia unei noi piste de 2400 metri, a balizajului, a drumului împrejmuitor şi scurgerea apei pluviale, costurile totale se ridică la 50 miloane de euro. Practic,
„Guvernul are pe masă o cerere a Iaşului ca bugetul naţional din 2013 să prevadă o alocare de 50 milioane de euro pentru modernizarea Aeroportului Iaşi. Sper din toată inima ca Guvernul, cu propunerea sa de buget în Parlament, şi apoi Parlamentul, să aprobe această sumă pentru judeţul nostru.
Am pus analiza cost beneficiu la dispoziţia primului-ministru, a ministrului de Finanţe, Florin Georgescu şi a secretarului de stat, Liviu Voinea, care conduce o unitate ce analizează eficienţa cheltuirii banului public pe proiectele mari publice. Aeroportul ieşean este un exemplu de asemenea proiect. După ce dumnealui va citi întreaga noastră analiză cost beneficiu, după ce va citi proiectul de modernizare a Aeroportului şi după va observa câştigurile directe şi indirecte pe care Iaşul le va avea după construcţia şi modernizarea Aeroportului, cu siguranţa va susţine şi dumnealui finanţarea guvernamentală pentru acest proiect”, a declarat Cristian Adomniţei.
IAŞI. În urmă cu o săptămână, pe masa Guvernului României a ajuns proiectul Aeroportului Iaşi.
Potrivit Analizei Cost-Beneficiu de la Aeroport, pe modulul I, care prevede construcţia unei noi piste de 2400 metri, a balizajului, a drumului împrejmuitor şi scurgerea apei pluviale, costurile totale se ridică la 50 miloane de euro. Practic,
„Guvernul are pe masă o cerere a Iaşului ca bugetul naţional din 2013 să prevadă o alocare de 50 milioane de euro pentru modernizarea Aeroportului Iaşi. Sper din toată inima ca Guvernul, cu propunerea sa de buget în Parlament