Honda a liniştit cu profesionalism noul Civic. Modelul compact japonez a devenit astfel o alternativă reală la Volkswagen Golf. Chiar şi cu un design exterior care divizează opiniile Civicul, de cursă lungă
A noua generaţie a gamei japoneze, sportivitate confortabilă
Sursa: HONDA
Noua generaţie a compactului Honda Civic produce rumoare. Nu din pricina designului curios, o reinterpretare mai puţin izbutită a motivului SF propus de vechiul model. Schimbările esenţiale n-au nicio legătură cu aspectul exterior, ci cu însăşi personalitatea maşinii japoneze.
La solicitarea expresă a clienţilor, Honda a tranchilizat Civicul cu patimă. După care i-a aplicat un tratament cu materiale sustrase parcă din magazia Volkswagen. Sportivitatea zgâlţâitoare este doar o amintire. În locul ei, un confort îngrijit, care pune în dificultate gama imediat superioară, Accord.
Civic concurează pe aglomeratul şi importantul segment C cu "etalonul" Volkswagen Golf, Opel Astra, Ford Focus, Renault Megane, Mazda3 sau Toyota Auris.
Deşi noul model este mai bine dotat, Honda nu a schimbat preţul minim al modelului comercializat în ţara noastră – 17.968 de euro cu TVA – unul şi aşa mare pentru acest segment (chiar dacă echiparea de bază este dintre cele mai bogate).
Alături de ABS, VSA (controlul stabilităţii), şase airbaguri, climatizare, geamuri şi oglinzi electrice sau radio- CD au apărut jantele din aliaj uşor (16 inchi), luminile de zi cu tehnologie LED, sistemul start-stop şi slotul USB.
Versiunile superioare (Sport şi Executive, puse în mişcare de "benzinarul" de 1.8 litri şi 142 CP) oferă, în premieră, o cameră video pentru mersul înapoi, dar şi tapiserie din piele, sistem de navigaţie, cruise-control, sistem audio premium şi jante mai mari.
Gama compactă Honda Civic este completată de versiunea Sedan. Berlina compactă concurează