Reţeaua autohtonă de magazine de cadouri şi decoraţiuni interioare, bam boo România, deschide cea de-a 15-a locaţie în AFI Palace Cotroceni, magazin în care compania a investit aproximativ 200.000 euro, se arată într-un comunicat remis redacţiei.
Noul magazin bam boo are o suprafaţă de 300 mp şi pune la dispoziţia cumpărătorilor o gamă largă de cadouri şi obiecte de decoraţiuni interioare, aceştia putând alege dintre peste 2.500 de produse. Stocul va fi înnoit săptămânal, iar preţul a peste 75% dintre produse se va situa sub valoarea de 20 lei, la fel ca în întreaga reţea bam boo.
"Inaugurarea magazinului din AFI Palace Cotroceni reprezintă primul pas şi unul foarte important în planul nostru de expansiune. Suntem convinşi că bucureştenii se vor bucura de noul concept de magazin şi vor avea parte de o experienţă de cumpărături extrem de plăcută. Prezenţa în AFI Palace Cotroceni înseamnă pentru noi întregirea reţelei bam boo care acoperă astfel toate centrele comerciale importante din Bucureşti", a declarat Regis Mougel, director general bam boo.
În prezent, bam boo operează 15 magazine deschise în Bucureşti, Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi şi Timişoara. Reţeaua de distribuţie este completată de magazinul online. Începând cu anul 2012, compania oferă şi posibilitatea operării de magazine bam boo în sistem de franciză. Astfel, cei interesaţi pot deschide un magazin bam boo cu o investiţie iniţială începând de la 65.000 euro, din care taxa de franciză de 7.500 euro.
Lanţul de magazine bam boo a fost lansat în anul 2003, devenind unul dintre primele branduri care s-au impus pe segmentul de decoraţiuni interioare şi cadouri de pe piaţa din România.
Reţeaua autohtonă de magazine de cadouri şi decoraţiuni interioare, bam boo România, deschide cea de-a 15-a locaţie în AFI Palace Cotroceni, magazin în care compania a investit aproximativ 200.000 eur