Aflat la Londra, cu ocazia Jocurilor Olimpice 2012, Muhtar Kent, Preşedintele Companiei Coca-Cola, a acordat un interviu exclusiv publicaţiei The Telegraph în care explică de ce susţinătorii Jocurilor Olimpice merită încredere şi descrie în linii generale viitoarele planuri ale companiei.
Acum 126 de ani, Compania Coca-Cola producea o singură băutură. Acum are în portofoliu 500 de mărci şi peste 3.000 de produse. Compania produce băuturi care pot fi consumate în orice ocazie: dimineaţa devreme, la gustarea de la ora unsprezece, la prânz, după prânz, după-amiaza, seara devreme, seara târziu. Bazându-se pe inovaţie pentru a pune la dispoziţia consumatorilor o gamă largă de opţiuni, compania oferă băuturi răcoritoare carbogazoase, băuturi răcoritoare cu conţinut caloric echilibrat sau scăzut, fără calorii, ape minerale, sucuri de fructe şi nectaruri, cafea şi ceaiuri ready-to-drink, băuturi energizante etc.
De asemenea, compania a segmentat atent pieţele, introducând oferte variate pentru grupuri diferite de consumatori, adaptate nevoilor lor, de la New York la Chongqing, de la Bristol la Durban, de la Rio de Janeiro la Hyderabad. Acum, Coca-Cola este disponibilă în peste 200 de ţări din întreaga lume. Naţiunile Unite au 192 de membri.
Compania sponsorizează Jocurile Olimpice din 1928 şi este cel mai longeviv partener comercial al Olimpiadei. De asemenea, sponsorizează Torţa Olimpică, Olimpiadele Paraolimpice şi Olimpiadele Speciale, fiind partenerul fondator al acestora.
Cu privire la discuţiile recente referitoare la susţinerea Jocurilor Olimpice, Muhtar Kent declară că dacă n-ar exista sponsori mari care investesc anual zeci de milioane de lire în Olimpiadă, aceasta n-ar exista în forma ei actuală.
Astăzi, multe ţări nu ar avea resursele necesare să formeze echipe olimpice, dacă nu ar avea acces la sponsoriz