Ministerul Justiţiei din Marea Britanie intenţionează să deschidă call center-uri în închisori, un proiect pe care îl prezintă drept "o revoluţie a reabilitării", informează The Guardian.
Publicaţia britanică citată a obţinut mai multe documente cu detaliile acestui proiect de la UrbanData Ltd., firma care a primit contractul de la Ministerul de Justiţie.
Autorităţile din Regat, însă, au declarat că UrbanData Ltd. nu se mai ocupă de deschiderea de call center-uri, pentru că a demarat luna aceasta procedura de lichidare. Cu toate acestea, a explicat Ministerul Justiţiei, proiectul nu va fi oprit, ci va fi dat altcuiva.
Într-o broşură trimisă la sfârşitul anului trecut mai multor companii, UrbanData menţiona, printre avantajele call center-urilor din închisori, costurile foarte mici ale forţei de muncă şi ale întreţinerii centrelor.
"Organizaţia dumneavoastră obţine o imagine mult mai responsabilă, implicându-se în această iniţiativă a Ministerului Justiţiei, costuri şi cheltuieli mai mici pentru agenţi pregătiţi în baza unui contract, resurse flexibile, care pot acoperi perioadele foarte aglomerate - toate acestea, în vederea susţinerii şi creşterii afacerii dumneavoastră", se explica în broşură.
Proiectul a fost promovat drept "o fantastică revoluţie a reabilitării", care le oferă organizaţiilor de profil "o alternativă eficientă" la off shore-uri.
Deţinuţii sunt pregătiţi şi au un contract de muncă pe perioada ispăşirii pedepsei. Mai departe, la ieşirea din închisoare, au mult mai multe şanse de a-şi găsi un loc de muncă stabil şi să se reintegreze în societate.
Proiectul de deschidere de call center-uri în închisorile britanice reprezintă o extindere a unui program în derulare, ONE3ONE Solutions, în cadrul căruia deţinuţii confecţionează uniforme, obiecte de mobilier şi alte produse pentru diferite companii.
Nou