"Orice întrerupere de curent îmi cauzează un prejudiciu. Eu am comenzi de onorat, termene limită pentru a livra către clienţi şi mă afectează când se întrerupe curentul fără să fiu anunţat. Taxele plătite pentru curent sunt exorbitante, dar tot ne confruntăm cu pene de curent. Asta îmi lasă impresia că Enel a venit doar să încaseze facturi, nu să repare infrastructura de energie", spune Cătălin Ungureanu, proprietarul companiei Inox Style din Ilfov, care produce decoraţiuni din inox.
În ultimele zile, alimentarea cu energie a consumatorilor din Bucureşti şi judeţul Ilfov a fost întreruptă de mai multe ori şi pentru perioade mai lungi. În unele cazuri, întreruperile au ajuns şi la 48 de ore, potrivit Mediafax, care mai transmite că în perioada luni-miercuri, numărul celor care au reclamat întreruperi în furnizarea energiei electrice sau anomalii la instalaţiile electrice interioare a crescut cu 50% comparativ cu o zi normală.
Prin contractul de privatizare a Electrica Muntenia Sud, Enel s-a obligat să investească 220 de milioane de euro în perioada 2009-2011.
Mai bine îmi luam un generator electric decât să mă racordez la Enel
"Când stau şi mă gândesc acum cât am investit în racordarea la reţeaua electrică, cred mai bine ar fi fost să îmi iau un generator electric. Ca să mă conectez la reţeaua de curent electric am plătit în urmă cu câţiva ani aproape 3 miliarde vechi (300.000 lei noi) pentru infrastructură. Ulterior, pentru transformator, deşi nu aveam consum zero, plăteam 2.000 de lei lunar. Am fost la mulţi reprezentanţi Enel pentru a mă lămuri de unde această factură, dar nimeni nu mi-a explicat pe ce se bazează aceasta", a declarat Cătălin Ungureanu.
Un alt om de afaceri, Dragoş Pavăl, director şi acţionar majoritar al companiei Dedeman, reclama la începutul acestui an că din cauza întârzierii Enel de-