Joi, 16 august, în cadrul evenimentului de "branded entertainment ADfel", organizat de IQads la terasa Fabrica, câştigătorii aleşi prin votul publicului şi al juriului profesionist vor fi premiaţi pentru inspiraţie la cea de-a şasea ediţie a singurei competiţii de parodiat reclame din România - Grand Spoof.
"Competiţia Grand Spoof 2012 s-a desfăşurat sub umbrela <
Toţi cei care au urât sau au iubit în mod particular o reclamă, au avut ocazia de a-şi materializa sentimentele printr-o parodie, pe care apoi să le înscrie pe o platformă online.
Dintre cele peste 100 de înscrieri, au fost selectate 79 de finaliste care au fost supuse votului, atât din partea publicului, cât şi din partea juriului desemnat.
Cele mai parodiate reclame au fost "Salvaţi Roşia Montană" fie cu actriţa Maia Morgenstern, fie cu actorul Dragoş Bucur. Reclama pentru Vodafone "Împreună suntem mai puternici" a fost şi ea printre ţintele preferate ale participanţilor la Grand Spoof.
Potrivit organizatorilor, principalele aspecte amendate de concurenţi au fost dramatismul exagerat, mesajul prea dur şi neverosimilitatea personajelor care jucau în spoturi.
Ediţia a şasea Grand Spoof i-a adus împreună pe pasionaţii de cârcoteli care au ceva de reproşat sau de comentat despre publicitate, dar şi pe pasionaţii de film, talentaţii la regie şi îndemânaticii cu programele de modificat filme.
Astfel au luat naştere mai multe parodii care s-au bucurat de un real succes în rândul fanilor, printre care şi cea mai vizionată parodie, "Ceapa naturală de la ţară" cu aproximativ 42.000 de like-uri strânse de la fanii pe care i-a cucerit pe Facebook