• o companie de transport din Horezu a fost singurul brand local implicat în evenimentul anului în ţara noastră
• un autocar de 300.000 de euro i-a plimbat pe jucătorii blau-grana
Meciul amical dintre Dinamo Bucureşti şi FC Barcelona a luat dimensiunea celui mai important moment al calendarului pe 2012 în fotbalul românesc. Un eveniment la care s-a lucrat luni în şir, cu negocieri şi detalii împinse până la virgulă, întâlnirea desfăşurată sâmbătă seară pe Arena Naţională a reprezentat şi un business de ordinul milioanelor de euro. Numai cecul încasat de catalani s-a cifrat la 1,5 plus alte cinci zerouri în coadă, iar restul cheltuielilor organizatorilor a fost uluitor. Din fericire, printre beneficiarii acestui super-meci s-a aflat şi o companie de transport din Vâlcea la care Adrian Thies, organizatorul-şef al evenimentului, a făcut apel. Astfel, pe durata celor aproximativ 30 de ore petrecute în România, transportul catalanilor a căzut în sarcina companiei Normandia, care a reuşit o super lovitură de imagine, asociindu-şi numele celei mai mari echipe de fotbal din istoria recentă a sportului rege. În ediţiile noastre viitoare, puteţi citi detalii despre modul cum s-a strecurat în această ecuaţie de multe milioane de euro firma din Horezu.
• o companie de transport din Horezu a fost singurul brand local implicat în evenimentul anului în ţara noastră
• un autocar de 300.000 de euro i-a plimbat pe jucătorii blau-grana
Meciul amical dintre Dinamo Bucureşti şi FC Barcelona a luat dimensiunea celui mai important moment al calendarului pe 2012 în fotbalul românesc. Un eveniment la care s-a lucrat luni în şir, cu negocieri şi detalii împinse până la virgulă, întâlnirea desfăşurată sâmbătă seară pe Arena Naţională a reprezentat şi un business de ordinul milioanelor de euro. Numai cecul încasat de catalani s-a cifrat la